dilluns, 1 d’agost del 2016

Col.laboració

Dies enrere, de fet fa força dies, una amiga il·lustradora em va demanar uns contes per un treball, serà el meu primer treball que veurà la llum més enllà dels calaixos del meu escriptori i aquest fet em fa estar neguitosa. Estaré a l'alçada dels seus dibuixos?, en un primer contacte amb els contes, li han agradat i això m'ha deixat satisfeta.
Ara a esperar com surt tot plegat, avui n'he vist una prova cosa que m'ha fet entendre que tot plegat va de debò.
Aquesta col·laboració em fa veure els meus escrits més enllà dels calaixos i, encara que s'hi amunteguen, no hi estic acostumada.
Si en voleu veure ni que sigui la portada, n'hi ha una entrada en aquesta pàgina: Myfeliscatus , per el resultat final us haureu d'esperar una mica.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada